10 Ağustos 2012 Cuma

Tatilin bile suyu çıktı

Yıllardan beriiii bu kadar uzun tatil yapmadığım için bünyemde hala bir takım bozukluklar var. Niyeyse tatilin keyfini çıkaramıyorum. En son lise hazırlık ile lise 1 arasında bu kadar tatil yaptım. O zamandan beri tıp fakültesi kazanma amacı ile çalışmaktan, kazandıktan sonra da tıp derslerine çalışmaktan hiç tatil yapamadım. bu sene okulumuz sınav sistemini değiştirdiğinden alttan gelen çocukların tatilini ayarlamak için bizim tatili çok uzun tuttu. Benim de bütünlemem filan olmadığından upuzun bir tatilim oldu. Ama seneye 5. sınıf ile 6. sınıf arasında bir hafta bile tatilim olmayacak. Herkes tatilde olduğu için sevinirken ben seneyi düşünüp şu an bile mutlu olamıyorum.
Çok acayip bi kişiliğim?!

Bir de yeğenimle bu kadar çok zaman geçirmenin harikalığı olmasa hepten bunalıma gireceğim.

Neyse sonuç olarak bugün bir gezmelere gideyim dedim ve uyandığımda suların kesik olduğunu gördüm :( Planladığımdan çok daha geç çıkacağım ne yazık kiii. Arkadaşlara da ayıp olacak ama ne yapalım.
Oruçlu iken ruj süremediğim için çok üzülüyorum ama bugün güzel ve değişik bir göz makyajı yapmayı planlıyorum, yaza uygun mor-mavi birşeylerrr.
Ayrıca the balm'dan aldığım manizer'ı da etkin olarak ilk kez kullanacağım. fondöten sürsem mi sürmesem mi kararsızım. Kendimi çok boşladığımdan yüzümde bir sürü pürüz oluşmuş. Yazları gerçekten hiç sevmiyorum, saç meselesi de ayrı bir problem. Toplasam yakışmıyor, toplamasam belime kadar olan saçlarla bu sıcakta ne yapılır :D

Bir çılgınlık anında küt kestireceğim saçlarımı korkuyorumm.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder