9 Eylül 2012 Pazar

2012-2013 sonbahar kış sezonu, şaka mısın??

Özellikle üç gündür yoğunlaşmak üzere sürekli bir alışveriş yapma, dükkan gezme halindeyim. Bakırköy'ü bilen bilir, 3 tane alışveriş merkezi, sürüyle pasajı, sürüyle butiği ve ayakkabıcısı ile alışveriş için en uygun yerlerden biridir. Her zaman da aradığımı bulurdum ama bu sefer değil...

Mango, Zara, Koton, Vero Moda, Stradivarius, Bershka, Forever New, ve daha sayamayacağım bir sürü mağaza gezdim ve çoğunda denemek için bile birşey beğenemedim :S:S

Şaka gibi ama yeni sezon ürünlerin hepsi gelmemiştir umarım yoksa ne yapacağım bilmiyorum, benim tarzıma yakın ürünler hiç yok. Olanındaysa mutlaka bir ofsayt nokta oluyor. Özellikle Koton'a ne olmuş öyle ya?? Çantalar hariç rezil bir durumda. Kazaklar bile alınamaz vaziyette. Ben ne yapacağım kara kara düşünürken rastgele bi gömlek alıp arkadaşıma soruyorum canım bu nasıl diye?
-senin tarzın mı ki bu, böyle şeyler giyiyor musun?
diyor, haklı olarak. Ben de hayır ama napayım giyerim gibisinden birşeyler geveliyorum :D. Neyse sonuç olarak o gömleği de denemeye layık bulmuyoruz ve çıkıyoruz dükkandan...

Ya ayakkabılara ne demeli, sezon bitimi çok ucuz cici ayakkabılar var doğru ama hiç bir mağazada 39 numara kısmında hiç birşey kalmamış. Sanırım bütün İstanbul kadınları 39 giyiyor.

Bana yine hüsran bana yine hasret vardı bugün de alışverişte, mecburen bir babet aldım. Rengi baya şeker ama babet işte. Ne kadar giyebilirsin ki..

Bir de Bakırköy'de Tren istasyonunu geçtikten sonra aynı tarafta Köyüm adlı mağazada çok rahat harika ayakkabılar vardı sezon sonu, eğer ayak numaranız 39 değilse mutlaka birşeyler bulursunuz. Tavsiye ederim.

Ben şansımı bir de Pendik'ten yana kullanacağım yarın. Bakalım oradan birşeyler çıkacak mı...

Bu arada internetten aldığım son elbise geldi onu da artık bir dahaki postta anlatırım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder