4 Eylül 2012 Salı

Sezonlara uyumsuz alışverişler

Okulum başladığı için ve geçen bahar aylarından itibaren bi beden küçüldüğüm için - hatta ramazan araya girmese 2 beden küçülmüştüm- mecburen kıyafet alışverişine çıkmak zorundayım. Fakat kısa zamanda, az istekle nerelerden ne alınır hiç bilmediğimden mecburen yolum Bakırköy'e düşecek. İhtiyaç listem epeyce kalabalık. Sürekli klasik giymem gerekecek bir staj boyunca, ve benim klasik parçam gerçekten çok çok çok az olmuştur her zaman. Mecburen değişecek bu durum. En yakın arkadaşlarımdan biriyle ortak isteğimiz yüksek kalın topuklu, klasik ama rahat bir ayakkabı, çok mu şey istiyoruz evet! ama imkansız mı bence hayır! Dolgu topuk olmasa diyordum ama kemal tanca'da gördüğüm bir modelden sonra dolgu topuk şık ayakkabılar olabileceğine karar verdim.

Alışveriş Listemdeki hayati parçalar şöyle:

1- Rahat yüksek ayakkabı: Bunları sadece babaneler giymiyor yaw, neden bu iğrenç modeller. Topuk ve platform kısmı tam istediğim gibi ama diğer herşey korkunç. Üstelik birebir aynı modeli inci'de de gördüm. Bu model Derimod'un.

Kemal Tanca'nın bir online alışveriş sitesi var, ben çeksem fotoğraflar daha kaliteli dururdu. O ne öyle yaa. Neyse.

2- Siyah - cepli - dökümlü kumaş pantolon: Bulması çok zormuş valla, özellikle cepli olanı.

3- Cicili bicili, ders çalışmayı özendiren defterler. Aslında KAdıköy'deki Ewreka adlı kırtasiye'den alıyorduk ama kapanmış ya. Öğrendiğimde öyle üzüldüm ki.. Defter hastası bir insan olarak orada görüğüm cicilikteki ve kullanışlıktaki defterleri başka yerlerde görmedim.

4- İki diz hizasında, göbeği pörtletmeyen etek ve onlara uyumlu 4 bluz! (OFF)

5- Yağmur geçirmeyen bir ceket, suni deri: Bunda da istediğim rengi bulsam bedeni olmuyor, bedeni olsa istediğim renk olmuyor. İkisi de olsa defolu oluyor. bir alamadım gitti yaa.

6- Önlük! (hastane önlüğü)

7- Son zamanlarda şükür ki moda olan çarık tarzında bir ayakkabı.

8- Biri kot biri tayt pantolon. (sanırım bunları buldum, gidip denemek lazım ama :D)

Kısaca Cuma-Cumartesi-Pazar Bakırköy'ü talan edip. Ne yazık ki epeyce para harcayacağım. Sıkıştırılmış alışverişlerden nefret ediyorum. Hem keyif alınmıyor hem de o kadar para bir anda gidiyor.

Umarm aradıklarımı bulurummm.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder