14 Eylül 2012 Cuma

Trendyol Elbisem

Merhabaaa, şu postta belirttiğim elbise geldi. Artık buraya yazmak uğursuz mu geldi nedir ilk kez iade etmem gerekti elbiseyi.
Çünkü bana aşırı büyük geldi, evet neredeyse iki beden büyük geldi. 42 bedenini almıştım biraz dökümlü dursun diye ama acayip bol oldu. Aslında kumaşı, dikişleri, rengi, herşeyi beklediğimden daha güzeldi.. Çok üzüldüm. Kendisi şu olur:
Resimde göründüğünden daha güzel, her neyse aradım ve iade etme şeklini öğrendim. Fatura arkasındaki bir formu doldurup 30 gün içinde Yurt içi kargoya karşı ödemeli olarak yolluyoruz. Daha sonra kullandığımız hediye çeki varsa ekleniyor ve ödediğimiz ücret kredi kartına geri yükleniyor. Hediye çeklerinde de kullandığımız zaman kaç gün kaldıysa o kadar gün kalmış olarak geri yüklenecekmiş. Bakalım memnun kalacak mıyım iade şartlarından.. Artık onu da yazarım.

Bu elbise tam aradığım şeydi çok üzüldüm.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder